فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی مجازی آغاز شد
به منظور گسترش و توسعه آموزش عالی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نیمسال دوم تحصیلی 96-95 جهت مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته آموزش پزشکی به صورت آموزش از راه دور دانشجو می پذیرد.
به منظور گسترش و توسعه آموزش عالی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نیمسال دوم تحصیلی 96-95 جهت مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته آموزش پزشکی به صورت آموزش از راه دور دانشجو می پذیرد.
بر اساس این گزارش کلیه اعضای هیأت علمی رسمی و پیمانی دانشگاهها، دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعضای هیأت علمی گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی.
کارکنان رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی و قراردادی دانشگاهها، دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه شاهد، دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، انستیتو پاستور ایران، پژوهشکده رویان، مؤسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون ایران، مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، پزشکی قانونی، هلال احمر، سازمان تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح ، دارای مدارک دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی)، دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی کارشناسی ارشد ناپیوسته و یا کارشناسان رشته های علوم پزشکی و رشته روانشناسی بالینی می توانند در این دوره ثبت نام کنند.
این دوره دانشجویان به صورت آموزش از راه دور، در نیمسال دوم تحصیلی 96-95 جهت مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته آموزش پزشکی پذرفته می شوند.
گفتنی است ثبت نام فقط بصورت اینترنتی و ازتاریخ 10/4/ 95 آغاز و تا 95/10/12 ادامه خواهد یافت و علاقمندان به منظورکسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشکده آموزش علوم پزشکی به آدرسww.sme.sbmu.ac.ir مراجعه نمایند.