اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/23 - 17:34
  • بازدید : 1148
  • تعداد بازدید : 141
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مجمع خیرین حوزه سلامت/امضای دو تفاهم نامه برای ساخت واحدهای بهداشتی

نشست مجمع خیرین حوزه سلامت با حضور نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، دکتر عرشی معاون امور بهداشتی و سرپرست معاونت امور اجتماعی دانشگاه، دکتر توانا دبیر مجمع خیرین استان تهران، مهندس پورهاشمی قائم مقام مجمع خیرین کشور، شمیرانی مدیرعامل موسسه خیریه اشرف الانبیاء، دکترخیرخواه مدیر شبکه بهداشت و درمان پردیس و صالحیان کارشناس معاونت امور اجتماعی، روز یکشنبه 21خردادماه برگزار شد.

نشست مجمع خیرین حوزه سلامت با حضور نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، دکتر عرشی معاون امور بهداشتی و سرپرست معاونت امور اجتماعی دانشگاه، دکتر توانا دبیر مجمع خیرین استان تهران، مهندس پورهاشمی قائم مقام مجمع خیرین کشور، شمیرانی مدیرعامل موسسه خیریه اشرف الانبیاء، دکترخیرخواه مدیر شبکه بهداشت و درمان پردیس و صالحیان کارشناس معاونت امور اجتماعی، روز یکشنبه 21خردادماه برگزار شد.
در ابتدای جلسه نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، بر لزوم همکاری و هماهنگی بخش خصوصی و دولتی در راستای حل مشکلات حوزه سلامت هموطنان تاکید کرد. سپس دکتر عرشی سرپرست معاونت امور اجتماعی دانشگاه، درخصوص شرایط ساخت مراکز خدمات جامع سلامت در حوزه دانشگاه توضیحاتی ارایه کرد.
درادامه نشست حاضران درمورد چگونگی عقد قرارداد با مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ارایه خدمات بهداشتی در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و حاشیه شهرها بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است در طی این جلسه تفاهم نامه "ساخت خانه بهداشت باغکمیش پردیس" با همکاری یک پزشک خیر متخصص کودکان، مجمع خیرین کشور و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همچنین تفاهم نامه"ساخت مرکز خدمات جامع سلامت فاز 9 شهرستان پردیس" با همکاری موسسه خیریه اشرف الانبیاء در زمینی به متراژ 2700 متر به امضا رسید. 
 
  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • کد خبر : 47662
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.