اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/02/04 - 18:52
  • بازدید : 1500
  • تعداد بازدید : 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت هفته جهانی واکسیناسیون/ «واکسن ها عمل می کنند»

دکتر باطبی رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از سال 2010 تاكنون، هفته‌ واكسیناسیون در هفته آخرماه آوریل به منظور گرامیداشت و ترویج ایمن سازی ازطریق فعالیت‌های حمایتی، آموزشی و ارتباطی اجرا می‌شود.

دکتر باطبی رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از سال 2010 تاكنون، هفته‌ واكسیناسیون در هفته آخرماه آوریل به منظور گرامیداشت و ترویج ایمن سازی ازطریق فعالیت‌های حمایتی، آموزشی و ارتباطی اجرا می‌شود. 
رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت امور بهداشتی افزود: با برنامه ریزی های صروت گرفته ازسوی معاونت بهداشتی دانشگاه این هفته از 10-4 اردیبهشت ماه با استراتژی‌های اصلی حمایت و مشاركت راهبردی، فعالیت‌های هدفمند آموزشی، ارتباطی و رسانه ای و توسعه‌ خدمات ایمن سازی، برگزار می شود. 
وی ضمن اشاره به شعار جهانی هفته واكسیناسیون سال 2017 "واکسن ها عمل می کنند" (Vaccines work)، خاطرنشان کرد: مقرر شد در این هفته فعالیت های گسترده ای در سطح کلیه مراکز بهداشت/ شبکه های بهداشت و درمان و نیز کلیه مراکز جامع خدمات سلامت صورت پذیرد که تشكیل كمیته‌ برنامه ریزی در سطح ستاد شبکه ها/ مراکز؛  برگزاری مراسم و همایش تقدیر از فعالان حوزه‌ سلامت و ایمن سازی؛  تشكیل جلسه و میزگردهای رسانه ای با گروه‌های علمی؛  برگزاری كلاس‌های آموزشی برای كاركنان ادارات، رابطین بهداشت، مربیان بهداشت مدارس و دانش آموزان؛  تشكیل جلسات با گروه‌های مذهبی، اجتماعی و جامعه خیرین؛  ارایه‌ خدمات ایمن سازی با تاكید برگروه‌های حاشیه نشین و غیرایمن و درصورت لزوم تشكیل تیم‌های سیار و افزایش ساعات كار مراكز ایمن سازی؛  تهیه‌ بسته‌های آموزشی برای گروه های هدف؛  تهیه و توزیع پوستر، پمفلت و جزوات آموزشی و تشكیل جلسات آموزشی برای كاركنان ارایه دهنده‌ خدمات سلامت با تاكید بر بخش خصوصی؛  ازجمله رئوس فعالیت های مذکور می باشد. 
 
  • گروه خبری : اخبار سلامت,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 45300
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.