اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/05/02 - 09:39
  • بازدید : 503
  • تعداد بازدید : 497
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای طرح سمپاشی خوابگاه‌های دانشجویی

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از آغاز فرایند سمپاشی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه در هفته اول مردادماه 1402 خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی، طرح سمپاشی خوابگاهها به همت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویان با هدف مبارزه با حشرات موذی در تمامی خوابگاه‌های دانشجویی( فضاهای عمومی و اتاق‌های دانشجویان) انجام می شود.

 

اجرای این طرح طبق روال سال‌های گذشته همزمان با  تعطیلات تابستانی و در راستای برنامه‌های پیشگیرانه صورت می گیرد.

 

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به دانشجویان ساکن در خوابگاهها توصیه کرد پیش از ترک خوابگاه اقدامات لازم درخصوص جمع‌آوری وسایل اتاق خود به ویژه بسته‌بندی و حفظ موادغذایی خود برطبق پروتکل‌های سم پاشی که از پیش به خوابگاهها ارسال شده را انجام دهند.

 

براساس این گزارش اجرای طرح سمپاشی براساس برنامه زمان بندی ذیل صورت می‌گیرد.

دوشنبه   دوم مردادماه 1402                خوابگاه حضرت زینب(س)

سه‌شنبه  سوم مردادماه 1402              خوابگاه گل نرگس

چهارشنبه چهارم مردادماه 1402            خوابگاه فردوس

یکشنبه  هشتم مردادماه 1402             خوابگاه شهید موسوی

دوشنبه نهم مردادماه 1402                  خوابگاه شهید آوینی

سه شنبه دهم مردادماه 1402              بلوک 3 مجتمع خوابگاهی الزهرا(س)

چهارشنبه یازدهم مردادماه 1402          بلوک 4 مجتمع خوابگاهی الزهرا(س)

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 129517
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.