اجرای طرح سمپاشی خوابگاههای دانشجویی
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از آغاز فرایند سمپاشی خوابگاههای دانشجویی دانشگاه در هفته اول مردادماه 1402 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی، طرح سمپاشی خوابگاهها به همت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویان با هدف مبارزه با حشرات موذی در تمامی خوابگاههای دانشجویی( فضاهای عمومی و اتاقهای دانشجویان) انجام می شود.
اجرای این طرح طبق روال سالهای گذشته همزمان با تعطیلات تابستانی و در راستای برنامههای پیشگیرانه صورت می گیرد.
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به دانشجویان ساکن در خوابگاهها توصیه کرد پیش از ترک خوابگاه اقدامات لازم درخصوص جمعآوری وسایل اتاق خود به ویژه بستهبندی و حفظ موادغذایی خود برطبق پروتکلهای سم پاشی که از پیش به خوابگاهها ارسال شده را انجام دهند.
براساس این گزارش اجرای طرح سمپاشی براساس برنامه زمان بندی ذیل صورت میگیرد.
دوشنبه دوم مردادماه 1402 خوابگاه حضرت زینب(س)
سهشنبه سوم مردادماه 1402 خوابگاه گل نرگس
چهارشنبه چهارم مردادماه 1402 خوابگاه فردوس
یکشنبه هشتم مردادماه 1402 خوابگاه شهید موسوی
دوشنبه نهم مردادماه 1402 خوابگاه شهید آوینی
سه شنبه دهم مردادماه 1402 بلوک 3 مجتمع خوابگاهی الزهرا(س)
چهارشنبه یازدهم مردادماه 1402 بلوک 4 مجتمع خوابگاهی الزهرا(س)
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع