اعلام آمادگی کمیته دارت استان تهران جهت همکاری در برگزاری مسابقات مختلف دردانشگاه
در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه که در روزهای اول و دوم خرداد ماه در سالن شهید احدی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری به منظور آموزش، برگزاری مسابقات دارت بین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کمیته دارت استان تهران منعقد شد.
در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه که در روزهای اول و دوم خرداد ماه در سالن شهید احدی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری به منظور آموزش، برگزاری مسابقات دارت بین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کمیته دارت استان تهران منعقد شد.
در این مراسم که بین علی شهنازی مدیر خدمات پشتیبانی و محمدرضا فراهانی دبیر کمیته دارت استان تهران برگزار شد، درخصوص تعامل و افزایش سطح دانش و تجارب ورزشکاران، مربیان و داوران تأکید شد.
براین اساس کمیته دارت استان تهران جهت آموزش دارت در بخش دوره توجیهی، مربیگری و داوری، همچنین برگزاری مسابقات مختلف با همکاری دانشگاه اعلام آمادگی کرد.