اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/09 - 16:33
  • بازدید : 813
  • تعداد بازدید : 140
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اعلام آمادگی کمیته دارت استان تهران جهت همکاری در برگزاری مسابقات مختلف دردانشگاه

در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه که در روزهای اول و دوم خرداد ماه در سالن شهید احدی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری به منظور آموزش، برگزاری مسابقات دارت بین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کمیته دارت استان تهران منعقد شد.

در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه که در روزهای اول و دوم خرداد ماه در سالن شهید احدی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری به منظور آموزش، برگزاری مسابقات دارت بین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کمیته دارت استان تهران منعقد شد. 
در این مراسم که بین علی شهنازی مدیر خدمات پشتیبانی و محمدرضا فراهانی دبیر کمیته دارت استان تهران برگزار شد، درخصوص تعامل و افزایش سطح دانش و تجارب ورزشکاران، مربیان و داوران تأکید شد. 
براین اساس کمیته دارت استان تهران جهت آموزش دارت در بخش دوره توجیهی، مربیگری و داوری، همچنین برگزاری مسابقات مختلف با همکاری دانشگاه اعلام آمادگی کرد. 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 47124
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.