اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/12/16 - 08:14
  • بازدید : 187
  • تعداد بازدیدکننده : 185
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز جهانی رژیم درمانی صورت گرفت:

تقدیر از رژیم درمانگران بیمارستان‌های تابعه دانشگاه

در مراسمی به مناسبت روز جهانی رژیم درمانی از زحمات رژیم درمانگران شاغل در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه تقدیر شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، در این مراسم گرامیداشت که به همت واحد تغذیه بالینی معاونت درمان و با همکاری بیمارستان امام حسین(ع) برگزار شد، 84 نفر از کارشناسان و متخصصان تغذیه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه حضور داشتند.

 

در این مراسم دکتر خدیجه مالمیر مدیر خدمات بیمارستانی معاونت درمان دانشگاه ضمن تبریک این روز  از  زحمات کارشناسان و متخصصان تغذیه حوزه سلامت تقدیر کرد و نقش و جایگاه کارشناسان تغذیه را در  بهبود هر چه سریعتر بیماران بستری در بیمارستان‌ها بسیار مهم خواند.

 

وی با اشاره به ضرورت افزایش سطح آگاهی جامعه درخصوص تغذیه سالم تاکید کرد: آگاهی بیماران نسبت به الگوی تغذیه مناسب عامل مهمی در پیشگیری و درمان بیماری‌ها است.

 

فاطمه اورعی کارشناس تغذیه بالینی معاونت درمان نیز در این مراسم به ارایه گزارشی درخصوص اقدامات صورت گرفته در سال جاری پرداخت.

وی ارزیابی و امتیازدهی به عملکرد واحدهای تغذیه بالینی بیمارستانی  بر اساس چک لیست کشوری، ابلاغ امتیاز واحد تغذیه به مرکز مربوطه و تقدیر از مراکز  برتر بر این اساس در سال 1402 را از جمله مهمترین برنامه‌های واحد تغذیه در سال جدید عنوان کرد.

 

در ادامه  کنفرانس علمی آشنایی با مکمل‌های غذایی در بیماری‌های مختلف با تدریس دکتر سمیرا ربیعی و دکتر سمیرا ابراهیم اف اساتید دانشکده تغذیه و صنایع غذایی در بستر آموزش مداوم کشور برگزار شد.

 

در خاتمه مراسم مذکور با اهدای لوح تقدیر از 50 کارشناس منتخب و  14 کارشناس تغذیه نمونه بیمارستانی تقدیر شد. همچنین از  9 تن از اساتید برتر دانشگاه که در امر آموزش تغذیه و برگزاری کارگاه های آموزشی در سال 1401 با واحد تغذیه معاونت درمان همکاری داشتند تقدیر شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار:7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 124430

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.