اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/02/20 - 17:10
  • بازدید : 2054
  • تعداد بازدید : 100
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

در گردهمایی اعضای گروه بیهوشی دانشگاه از برگزیدکان گروه تقدیر شد

همزمان با هفته گرامیداشت مقام استاد و مقارن با اعیاد مبارک شعبانیه، نشست تقدیر از اساتید بازنشسته، اعضای هیات علمی و دستیاران برگزیده گروه بیهوشی باحضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر دباغ مدیرگروه بیهوشی و جمعی از اساتید گروه بیهوشی دانشگاه، روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در تالار نور بیمارستان آیت اله طالقانی برگزار شد.

همزمان با هفته گرامیداشت مقام استاد و مقارن با اعیاد مبارک شعبانیه، نشست تقدیر از اساتید بازنشسته، اعضای هیات علمی و دستیاران برگزیده گروه بیهوشی باحضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر دباغ مدیرگروه بیهوشی و جمعی از اساتید گروه بیهوشی دانشگاه، روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در تالار نور بیمارستان آیت اله طالقانی برگزار شد. 
دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی در این نشست با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه به پیشرفت های آموزشی و پژوهشی و درمانی گروه بیهوشی اشاره کرد. دکتر دباغ مدیر گروه بیهوشی نیز درادامه نشست از اعضای هیات علمی بیهوشی به عنوان سرمایه های انسانی دانشگاه یاد کرد وگفت: احترام و تقدیر از جایگاه اساتید گروه بیهوشی، تقدیر از ظرفیت های انسانی، علمی و سرمایه های اجتماعی دانشگاه است و این مهم به ویژه در مورد اعضای هیات علمی بازنشسته و حفظ ارتباطات آنها با سیستم دانشگاه و گروه بسیار صادق است. 
مدیر گروه بیهوشی دانشگاه با تبریک به اساتید بازنشسته و اساتید منتخب گروه، تمامی اعضای هیات علمی بیهوشی را شایسته تقدیر ذکر کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت در این نشست از تعدادی از اعضای هیات علمی و دستیاران تقدیر خواهد شد و این به معنا نیست که سایر اساتید نمونه و شایسته تقدیر نیستند؛  بلکه همه آنها دارای جایگاهی ارزشمند در دانشگاه و گروه هستند. 
همچنین دربخش دیگری از نشست مذکور نیز دکتر علی اکبر توکل پور، دکتر مهدی حیدری منفرد و دکتر اسداله سعادت نیاکی از اساتید بازنشسته گروه، دکتر علیرضا سلیمی از اساتید گروه و رییس انجمن بیهوشی ایران، دکتر حسینعلی جلوه مقدم و دکتر مهران کوچک از اساتید گروه، به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند. سپس هدایایی به رسم یادبود از سوی گروه بیهوشی به اساتید بازنشسته، اعضای هیات علمی و دستیاران منتخب گروه بیهوشی اهدا شد. 
اساتید منتخب گروه:

1

دکتر مهدی حیدری منفرد

به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند

2

دکتر اسداله سعادت نیاکی

به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند

3

دکتر علی اکبر توکل پور

به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند

4

دکتر لیدا فدایی زاده

صاحب فرایند برتر آموزش الکترونیک در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه

5

دکتر شایسته خراسانی زاده

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه

6

دکتر محمدرضا مشاری

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه

7

دکتر سعید مالک

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی

8

دکتر فرامرز مصفا

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی

9

دکتر مهتاب پورزمانی

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی

10

دکتر بهروز فرزانگان

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی

11

دکتر سید مسعود هاشمی

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی

12

دکتر کامران متقی

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی

13

دکتر نیلوفر مسعودی

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی

14

دکتر کمال فانی

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی

15

دکتر طاهره پارسا

عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی و فارغ التحصیل فلوشیپ درد

 
دستیاران منتخب گروه بیهوشی

1

دکتر فاطمه نظری

سال 4

2

دکتر نفیسه شعبانی مفرد

سال 3

3

دکتر سوگل عسگری

سال 2

4

دکتر سید محمد سید الشهدایی

سال 1

 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 46198
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.