در گردهمایی اعضای گروه بیهوشی دانشگاه از برگزیدکان گروه تقدیر شد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام استاد و مقارن با اعیاد مبارک شعبانیه، نشست تقدیر از اساتید بازنشسته، اعضای هیات علمی و دستیاران برگزیده گروه بیهوشی باحضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر دباغ مدیرگروه بیهوشی و جمعی از اساتید گروه بیهوشی دانشگاه، روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در تالار نور بیمارستان آیت اله طالقانی برگزار شد.
|
1 |
دکتر مهدی حیدری منفرد |
به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند |
|
2 |
دکتر اسداله سعادت نیاکی |
به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند |
|
3 |
دکتر علی اکبر توکل پور |
به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند |
|
4 |
دکتر لیدا فدایی زاده |
صاحب فرایند برتر آموزش الکترونیک در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه |
|
5 |
دکتر شایسته خراسانی زاده |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه |
|
6 |
دکتر محمدرضا مشاری |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه |
|
7 |
دکتر سعید مالک |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی |
|
8 |
دکتر فرامرز مصفا |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی |
|
9 |
دکتر مهتاب پورزمانی |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی |
|
10 |
دکتر بهروز فرزانگان |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی |
|
11 |
دکتر سید مسعود هاشمی |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی |
|
12 |
دکتر کامران متقی |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی |
|
13 |
دکتر نیلوفر مسعودی |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی |
|
14 |
دکتر کمال فانی |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی |
|
15 |
دکتر طاهره پارسا |
عضو منتخب هیئت علمی گروه بیهوشی و فارغ التحصیل فلوشیپ درد |
|
1 |
دکتر فاطمه نظری |
سال 4 |
|
2 |
دکتر نفیسه شعبانی مفرد |
سال 3 |
|
3 |
دکتر سوگل عسگری |
سال 2 |
|
4 |
دکتر سید محمد سید الشهدایی |
سال 1 |