دکتر افشین زرقی رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری شد
دکتر افشین زرقی با حکمی از سوی دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به عنوان "رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری" منصوب شد.
دکتر افشین زرقی با حکمی از سوی دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به عنوان "رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری" منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن این حکم به شرح زیر است:

" جناب آقای دکتر افشین زرقی
معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی
با سلام و احترام؛
با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان " رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری" منصوب میشوید تا با بهرهگیری از ظرفیتهای وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی کشور و با مشارکت صاحب نظران دولتی و خصوصی در چهارچوب مصوبات آن کارگروه انجام وظیفه نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایستهوظایف با رعایت اصول قانونمداری، در جهت خدمت و ارتقای سلامت ملت شریف ایران موفق باشید.
دکتر یونس پناهی
معاون تحقیقات و فناوری"
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر