اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/10/22 - 12:20
  • بازدید : 273
  • تعداد بازدید : 270
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر افشین زرقی رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری شد

دکتر افشین زرقی با حکمی از سوی دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به عنوان "رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری" منصوب شد.

 دکتر افشین زرقی با حکمی از سوی دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به عنوان "رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری" منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن این حکم به شرح زیر است:

 

" جناب آقای دکتر افشین زرقی

معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی

با سلام و احترام؛

با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان " رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری" منصوب می‌شوید تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و با مشارکت صاحب نظران دولتی و خصوصی در چهارچوب مصوبات آن کارگروه انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایستهوظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، در جهت خدمت و ارتقای سلامت ملت شریف ایران موفق باشید.

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری"

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7703م.ر

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 112549
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.