کنترل بیماری های فصل گرما، اولویت کارگروه سلامت شمیرانات
کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شمیرانات با حضور مسئولان این شهرستان، 28 تیرماه تشکیل جلسه داد.
کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شمیرانات با حضور مسئولان این شهرستان، 28 تیرماه تشکیل جلسه داد.
کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شمیرانات باحضور سرپرست، معاون بهداشتی،کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه، فرماندار و کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان شمیرانات، برگزار شد و درکارگروه مذکور علاوه بر پیگیری مصوبات قبلی نسبت به اعلام برنامه های شبکه در مورد پیشگیری و کنترل بیماری های منتقله از طریق آب و غذا (التور و تب کریمه- کنگو) اطلاع رسانی لازم انجام شد.