اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/05/02 - 18:09
  • بازدید : 1049
  • تعداد بازدید : 63
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کنترل بیماری های فصل گرما، اولویت کارگروه سلامت شمیرانات

کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شمیرانات با حضور مسئولان این شهرستان، 28 تیرماه تشکیل جلسه داد.

کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شمیرانات با حضور مسئولان این شهرستان، 28 تیرماه تشکیل جلسه داد.
کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شمیرانات باحضور سرپرست، معاون بهداشتی،کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه،  فرماندار و کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان شمیرانات، برگزار شد و درکارگروه مذکور علاوه بر پیگیری مصوبات قبلی نسبت به اعلام برنامه های شبکه در مورد پیشگیری و کنترل بیماری های منتقله از طریق آب و غذا (التور و تب کریمه- کنگو) اطلاع رسانی لازم انجام شد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 49242
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.