اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/05/23 - 15:29
  • بازدید : 768
  • تعداد بازدید : 82
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حضورصمیمانه همکاران بیمارستان امام حسین (ع) بر بالین مادران و نوزادان

به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر و همزمانی آن با هفته کرامت، تیمی متشکل از نماینده نهاد مقام معظم رهبری، دفتر پرستاری، روابط عمومی، مسئول هتلینگ و مسئول واحد بهبود کیفیت بیمارستان امام حسین (ع) با مادرانی که به تازگی صاحب نوزاد شده بودند، دیدار کردند.

به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر و همزمانی آن با هفته کرامت، تیمی متشکل از نماینده نهاد مقام معظم رهبری، دفتر پرستاری، روابط عمومی، مسئول هتلینگ و مسئول واحد بهبود کیفیت بیمارستان امام حسین (ع) با مادرانی که به تازگی صاحب نوزاد شده بودند، دیدار کردند. 
در این دیدار همکاران مرکز علاوه بر اهدای هدایا و گل به مادران، آنها را تشویق به تغذیه فرزندانشان با شیر مادر نموده و راهنمایی های لازم را در این مورد به آنها ارایه کردند.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 50079
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.