حضورصمیمانه همکاران بیمارستان امام حسین (ع) بر بالین مادران و نوزادان
به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر و همزمانی آن با هفته کرامت، تیمی متشکل از نماینده نهاد مقام معظم رهبری، دفتر پرستاری، روابط عمومی، مسئول هتلینگ و مسئول واحد بهبود کیفیت بیمارستان امام حسین (ع) با مادرانی که به تازگی صاحب نوزاد شده بودند، دیدار کردند.
به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر و همزمانی آن با هفته کرامت، تیمی متشکل از نماینده نهاد مقام معظم رهبری، دفتر پرستاری، روابط عمومی، مسئول هتلینگ و مسئول واحد بهبود کیفیت بیمارستان امام حسین (ع) با مادرانی که به تازگی صاحب نوزاد شده بودند، دیدار کردند.
در این دیدار همکاران مرکز علاوه بر اهدای هدایا و گل به مادران، آنها را تشویق به تغذیه فرزندانشان با شیر مادر نموده و راهنمایی های لازم را در این مورد به آنها ارایه کردند.