اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/08/26 - 14:44
  • بازدید : 589
  • تعداد بازدید : 91
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

سیزدهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در دانشکده پزشکی برگزار شد

سیزدهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی با تعداد 56 نفر داوطلب و با حضور مسئولان و کارشناسان دانشکده پزشکی و 13 نفر از اعضای هیئت علمی در مرکز مهارتهای بالینی دانشکده پزشکی برگزار شد.

 سیزدهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی با تعداد 56 نفر داوطلب و با حضور مسئولان و کارشناسان دانشکده پزشکی و 13 نفر از اعضای هیئت علمی در مرکز مهارتهای بالینی دانشکده پزشکی برگزار شد.

در این آزمون که در قالب 12 ایستگاه سنجش مهارت و سه ایستگاه استراحت برگزار شد، مهارت های دانشجویان در مباحث داخلی، جراحی ( دو ایستگاه )، رادیولوژی، روانپزشکی، طب اورژانس، اعصاب، عفونی، ارتوپدی، پاتولوژی، زنان و بیهوشی توسط اعضای هیئت علمی مورد ارزیابی قرار گرفت.

این آزمون روز پنجشنبه 24 آبان ماه، راس ساعت هفت و بیست دقیقه صبح آغاز شد و ساعت 14 بعد از ظهر پایان یافت.

انتهای پیام

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 70320
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.