سیزدهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در دانشکده پزشکی برگزار شد
سیزدهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی با تعداد 56 نفر داوطلب و با حضور مسئولان و کارشناسان دانشکده پزشکی و 13 نفر از اعضای هیئت علمی در مرکز مهارتهای بالینی دانشکده پزشکی برگزار شد.
سیزدهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی با تعداد 56 نفر داوطلب و با حضور مسئولان و کارشناسان دانشکده پزشکی و 13 نفر از اعضای هیئت علمی در مرکز مهارتهای بالینی دانشکده پزشکی برگزار شد.
در این آزمون که در قالب 12 ایستگاه سنجش مهارت و سه ایستگاه استراحت برگزار شد، مهارت های دانشجویان در مباحث داخلی، جراحی ( دو ایستگاه )، رادیولوژی، روانپزشکی، طب اورژانس، اعصاب، عفونی، ارتوپدی، پاتولوژی، زنان و بیهوشی توسط اعضای هیئت علمی مورد ارزیابی قرار گرفت.
این آزمون روز پنجشنبه 24 آبان ماه، راس ساعت هفت و بیست دقیقه صبح آغاز شد و ساعت 14 بعد از ظهر پایان یافت.
انتهای پیام