اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/08/18 - 18:44
  • بازدید : 349
  • تعداد بازدید : 349
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت دکتر زالی در پی درگذشت همکار بازنشسته و ايثارگر دانشگاه

رییس دانشگاه با صدور پیامی درگذشت همکار بازنشسته و ایثارگر دانشگاه علی اکبر ابراهیمی مطلق را تسلیت گفت.

 

 رییس دانشگاه با صدور پیامی درگذشت همکار بازنشسته و ایثارگر دانشگاه علی اکبر ابراهیمی مطلق  را تسلیت گفت.

 


 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر زالی رییس دانشگاه در این پیام ضایعه درگذشت علی اکبر ابراهیمی مطلق همکار بازنشسته و ایثارگر  بیمارستان 17 شهریور را تسلیت گفت .

 

 

در این پیام آمده است:

 

" انا لله و انا الیه راجعون

 

 خبر درگذشت مرحوم علی اکبر ابراهیمی مطلق همکار ایثارگر و بازنشسته دانشگاه موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب و همکاران دانشگاه شد.

 

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و دوستان و همکاران آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و  برای خانواده محترم وی اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.

 

 دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی "

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مرحوم علی اکبر ابراهیمی مطلق در سوم اسفند ماه سال 1360 در حادثه بمب گذاری میدان عشرت آباد جلوی پادگان مجروح شد و پای راست وی از ناحیه بالای زانو قطع شد و ترکشهای متعددی در نواحی سرو گردن و‌چشم‌ وی وجود داشت .

این‌جانباز 70 درصد که دارای لیسانس فیزیوتراپی بود به عنوان رئیس امور اداری بیمارستان 17 شهریور انجام وظیفه می کرد و درسال 82 بازنشسته شد.

مرحوم ابراهیمی مطلق  که از 22 مهر ۱۴۰۱به علت تومور مغزی در بیمارستان بستری و تحت درمان بود دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت .

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 122582
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.