پیام تسلیت دکتر زالی در پی درگذشت همکار بازنشسته و ايثارگر دانشگاه
رییس دانشگاه با صدور پیامی درگذشت همکار بازنشسته و ایثارگر دانشگاه علی اکبر ابراهیمی مطلق را تسلیت گفت.
رییس دانشگاه با صدور پیامی درگذشت همکار بازنشسته و ایثارگر دانشگاه علی اکبر ابراهیمی مطلق را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر زالی رییس دانشگاه در این پیام ضایعه درگذشت علی اکبر ابراهیمی مطلق همکار بازنشسته و ایثارگر بیمارستان 17 شهریور را تسلیت گفت .

در این پیام آمده است:
" انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت مرحوم علی اکبر ابراهیمی مطلق همکار ایثارگر و بازنشسته دانشگاه موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب و همکاران دانشگاه شد.
ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و دوستان و همکاران آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای خانواده محترم وی اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.
دکتر علیرضا زالی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی "
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مرحوم علی اکبر ابراهیمی مطلق در سوم اسفند ماه سال 1360 در حادثه بمب گذاری میدان عشرت آباد جلوی پادگان مجروح شد و پای راست وی از ناحیه بالای زانو قطع شد و ترکشهای متعددی در نواحی سرو گردن وچشم وی وجود داشت .
اینجانباز 70 درصد که دارای لیسانس فیزیوتراپی بود به عنوان رئیس امور اداری بیمارستان 17 شهریور انجام وظیفه می کرد و درسال 82 بازنشسته شد.
مرحوم ابراهیمی مطلق که از 22 مهر ۱۴۰۱به علت تومور مغزی در بیمارستان بستری و تحت درمان بود دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت .