اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/07/24 - 14:11
  • بازدید : 9388
  • تعداد بازدید : 6634
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه

جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری 1403 اعلام شد

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای جزئیات ثبت نام اینترنتی و حضوری پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری 1403 را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ثبت نام اینترنتی و انتخاب واحد مشروط است و بعد از تحویل اصل مدارک و بررسی آن‌ها ثبت نام قطعی می‌شود و تمامی پذیرفته شدگان اعم از ورودی نیمسال اول و دوم ملزم به ثبت نام اینترنتی طبق تاریخ های اعلام شده هستند.

 

پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم  از ساعت 16روز سه شنبه 24مهرماه سال 1403 تا روز شنبه 28 مهر 1403 برای ثبت نام اینترنتی به آدرسhttps://medical.sbmu.ac.ir به بخش "ثبت نام پذیرفته شدگان/1403-جدیدالورود کنکور سراسری "مراجعه و نسبت به اسکن دقیق و خوانا و بارگذاری کلیه مدارک درخواستی اقدام کنند.

 

عدم ثبت نام اینترنتی به منزله انصراف تلقی می‌شود.

 

پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی و انجام مراحل انتخاب واحد، پذیرفته شدگان نیمسال اول از 30 مهرماه تا 8 آبان ماه و پذیرفته شدگان نیمسال دوم از 9 آبان ماه تا 14آبان ماه سال جاری طبق جدول زمانبندی دانشکده مربوطه نسبت به تحویل اصل کلیه مدارک درخواستی به آموزش دانشکده، اقدام کنند.

 

ضمنا کلاس‌های آموزشی نیز از 30 مهرماه آغاز خواهد شد. 

 

برای اطلاع از جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

برای ارتباط با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فضای مجازی اینجا و اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7703م.ر

*پذیرفته شده گرامی لطفا جهت اطلاع از آخرین تغییرات و اخبار ثبت نام قبل از مراجعه حضوری از همین صفحه پیگیری نمایید.

 

ضمن عرض تبریک و خوش آمدگوئی به پذیرفته شدگان گرامی آزمون سراسری سال تحصیلی 1403-1404، به اطلاع می رساند این عزیزان لازم است در تاریخ های اعلام شده ذیل جهت ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. قابل ذکر است ثبت نام اینترنتی و انتخاب واحد به طور مشروط می باشد و بعد از تحویل اصل مدارک و بررسی آنها  ثبت نام قطعی می گردد.

 

**توجهکلیه پذیرفته شدگان اعم از ورودی نیمسال اول و دوم ملزم به ثبت نام اینترنتی طبق تاریخ های اعلام شده می باشند.

 

عدم ثبت نام اینترنتی به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

 

پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم 1403-1402 از ساعت 16روز سه شنبه 24مهرماه سال 1403 تا روز شنبه 28 مهر 1403

 

جهت ثبت نام اینترنتی به آدرسhttps://medical.sbmu.ac.ir به بخش "ثبت نام پذیرفته شدگان/1403-جدیدالورود کنکور سراسری "مراجعه نمایند و نسبت به اسکن دقیق و خوانا و بارگذاری کلیه مدارک درخواستی اقدام نمایند. با توجه به اینکه در صورت کامل بودن مدارک انتخاب واحد صورت می گیرد نسبت به اسکن واضح کلیه مدارک دقت نمایند.

جهت ثبت نام اینترنتی از مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

 

جهت ورود به بخش ثبت نام :

 نام کاربری و رمز عبور : کدملی

 

تذکر مهم: پذیرفته شدگان جهت اسکن مدارک تحصیلی خود براساس نوع مدرک نسبت به بارگذاری آن در فیلد مربوطه اقدام نمایند.

**توجه: در صورت بروز اشکال در مراحل ثبت نام اینترنتی، صرفا" با شماره دانشکده ها که در ذیل اعلام شده است در ساعات اداری تماس حاصل نمایند.

 

 

تذکر مهم: پذیرفته شدگان بعد از تکمیل ثبت نام اینترنتی و تائید توسط دانشکده مربوطه و انجام مراحل انتخاب واحد نسبت به تحویل اصل کلیه مدارک درخواستی به آموزش دانشکده اقدام نمایند.

 

**برای پذیرفته شدگان نیمسال اول (مهر) از 1 آبان تا 8 آبان ماه سال جاری 

**برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم (بهمن) از 9 آبان ماه تا 14آبان ماه سال جاری 

 

طبق جدول زمانبندی دانشکده، اقدام نمایند. بدیهی است بعد از تحویل اصل مدارک و بررسی آنها و تائید توسط دانشکده ها ثبت نام قطعی می گردد. در صورت عدم دریافت اصل مدارک طی یک هفته بعد از شروع کلاس ها ثبت نام لغو و دانشجوی انصرافی محسوب گردیده و مشمول آئین نامه های انصراف می گردند.برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم (بهمن) امکان تحویل اصل مدارک به صورت پست سفارشی( به آدرس دانشکده ها )  وجود دارد و درصورت تمایل به ارائه اصل مدارک به صورت حضوری در تاریخ 9 تا 14 آبان ماه به آدرس دانشکده ها مراجعه نمایید. 

 

***توجه : تحویل کارت دانشجویی منوط به تکمیل و تحویل اصل مدارک ثبت نامی به دانشکده می باشد. ***

 

**مهم :کلیه پذیرفته شدگان ملزم به انجام سنجش سلامت به آدرس https://sehr.sbmu.ac.ir می باشند.

 

 

♦♦مدارک مورد نیاز

 

1- شش قطعه عکس پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی، کدملی) – ارائه در زمان تحویل اصل مدارک

2- تصویر تمامی صفحات شناسنامه (رویت اصل مدرک الزامیست)

3- تصویرکارت ملی بصورت پشت و رو (رویت اصل مدرک الزامیست)

 

4- اسکن کد رهگیری تأییدیه تحصیلی دیپلم  (متوسطه) درسامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir دریافت راهنما    دقت گردد در سامانه مذکور در بخش استعلام گیرنده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انتخاب شود.

 

5- اسکن کد رهگیری تأییدیه تحصیلی  پیش دانشگاهی درسامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir  دریافت راهنما  دقت گردد در سامانه مذکور در بخش استعلام گیرنده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انتخاب شود.

 

6- اسکن رسید درخواست سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) درسامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir   *دقت گردد در سامانه مذکور در بخش استعلام گیرنده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انتخاب شود.

 

7- اصل و تصویر ‌مدرک ‌‌یا گواهی ‌‌دیپلم ‌‌متوسطه‌ با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرک

 

8- اصل و تصویر گواهی ‌تحصیلی ‌سال ‌ماقبل دیپلم با درج‌ بخش‌ و شهرستان ‌محل تحصیل‌ با مهر و امضای ‌مدیر دبیرستان و یا‌ هنرستان با درج بخش ‌و شهرستان ‌سال ‌ماقبل دیپلم

 

9- اصل و تصویر گواهی ‌تحصیلی 2 سال‌ ‌ماقبل دیپلم با درج‌ بخش‌ و شهرستان ‌محل تحصیل‌ با مهر و امضای ‌مدیر دبیرستان و یا‌ هنرستان با درج بخش ‌و شهرستان 2 سال قبل از دیپلم

 

10- اصل و تصویر کارنامه تحصیلی دیپلم (متوسطه) با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش

 

11- اصل و تصویر مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش‌دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی

 

12- اصل و تصویر کارنامه تحصیلی پیش دانشگاهی با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش

 

13- اسکن مدرک‌ ‌دال بر وضعیت ‌نظام ‌وظیفه، یا تصویردرخواست معافیت تحصیلی در سامانه سخا :

 

برای آقایان، ارائه مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آنان باشد الزامیست. درصورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت، تصویر آن اسکن شود. و چنانچه مشمول نظام وظیفه هستند و بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی با مراجعه به سامانه services.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام و تصویر کد رهگیری را اسکن نمایند. دریافت راهنما ثبت درخواست معافیت تحصیلی

 

14- تصویر آخرین حکم کارگزینی برای کارمندان دولت

 

15- اسکن نامه انصراف از تحصیل برای پذیرفته شدگان انصرافی

 

16- اصل و تصویر گواهی خدمت بهیاران

 

17- اسکن فرم های تکمیل شده ثبت نام:

 

پذیرفته شدگان می بایست بر اساس سهمیه فرم ها را دریافت، تکمیل و امضاء نمایند و هنگام ثبت نام اینترنتی اسکن فرم ها را بارگذاری نمایند و اصل فرم های امضا شده را همراه باسایر مدارک ارائه نمایند.

 

-        فرم شماره 1 – کلیه پذیرفته شدگان (دریافت فرم)

-        فرم تعهدنامه دانشجو- کلیه پذیرفته شدگان (دریافت فرم)

-        فرم آموزش رایگان – کلیه پذیرفته شدگان به استثنای پذیرفته شدگان پردیس (دریافت فرم)

-        فرم شماره 2- پذیرفته شدگان منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران (دریافت فرم)

-        فرم شماره 4- پذیرفته شدگان مناطق 2 و 3 (دریافت فرم)

-        فرم شماره 10- پذیرفته شدگان کارمند (دریافت فرم)

-        فرم شماره 16- پذیرفته شدگان اتباع خارجی (دریافت فرم)

 

17- کلیه پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم موضوع قانون اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی برای تنظیم سند تعهد محضریطبق فرمت مشخص شده (دریافت فرم 12)و با هماهنگی دفتر حقوقی دانشگاه (شماره تماس 23872231-32)، لازم است نسبت به تحویل اصل آن به همراه کارت ملی و حکم کارگزینی ضامنین به مدیریت دفتر امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه اقدام نمایند. بدیهی است بارگذاری سند جهت ثبت نام اینترنتی ضروری نمی باشد و قطعیت سند تعهد و ثبت نام پذیرفته شدگان منوط به تحویل سند و تایید دفتر حقوقی دانشگاه می باشد

 

18- کلیه پذیرفته شدگان سهمیه موضوع آییننامه اجرایی ماده واحده افزایش ظرفیت رشته های پزشکی و دندانپزشکی برای تنظیم سند تعهد محضریطبق فرمت مشخص شده (دریافت فرم 15)و با هماهنگی دفتر حقوقی دانشگاه (شماره تماس 23872231-32)، لازم است نسبت به تحویل اصل آن به همراه کارت ملی و حکم کارگزینی ضامنین به مدیریت دفتر امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه اقدام نمایند. بدیهی است بارگذاری سند جهت ثبت نام اینترنتی ضروری نمی باشد و قطعیت سند تعهد و ثبت نام پذیرفته شدگان منوط به تحویل سند و تایید دفتر حقوقی دانشگاه می باشد

 

19- پذیرفته شدگان پردیس خودگردان ملزم به تهیه سفته با مشخصاتی که متعاقبا اعلام خواهد شد با پشت نویسی و امضا دو ضامن و ارسال آن همراه با مدارک می باشند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 147538
کلید واژه