معاون آموزشی دانشگاه: فعالیت اساتید شرط پویایی محیط دانشگاه است
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، محیط دانشگاهی را محیطی پویا و فعال توصیف کرد و گفت: مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه در تصمیم گیری های حوزه آموزش ضروری است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، محیط دانشگاهی را محیطی پویا و فعال توصیف کرد و گفت: مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه درتصمیم گیری های حوزه آموزش ضروری است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از معاونت آموزشی، دکتر امیرمحسن ضیایی معاون آموزشی دانشگاه در جلسه شورای آموزشی که 13 مرداد برگزار شد، توجه و حساسیت بیش از پیش اعضای هیئت علمی دانشگاه در تصمیم گیری های حوزه آموزش را خواستارشد و بر ضرورت تغییر قالب فعلی آموزش در دانشکده ها تاکید کرد.
وی اهمیت موضوع تحول در آموزش دانشجویان مقطعPh.D را مورد توجه قرار داد و گفت: در صورت تغییر ماموریت رشته هایPh.D بسیاری از مشکلات مهم کشور خصوصا در حوزه درمان مرتفع خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه ادامه داد: برای تحقق ماموریت تحول در آموزش پزشکی باید فیلدهای آموزشی متناسب با رشته ها ایجاد شود.
وی تلاش برای برنامه ریزی موثر و تهیه زیرساخت ها را راه حل موثر برای پیشبرد اهداف متعالی آموزش در حوزه پزشکی ذکر کرد.
دکتر ضیایی در بخش دیگری از تدوین طرح پیشنهادی توسعه رشته های دکتری( Reform Ph.D ) در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درششصد و هفتادو هفتمین جلسه شورای آموزشی و هفتادمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه که 13 مردادماه با حضورمعاون آموزشی دانشگاه، معاون اجرایی معاونت آموزشی، مدیران حوزه آموزش و معاونین آموزشی دانشکده های تابعه برگزار شد، موضوعات پیشنهادی در حوزه های مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مرکز امور هیات علمی مطرح و بر اساس قوانین و مقررات مربوطه تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام/