اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/05/09 - 16:20
  • بازدید : 724
  • تعداد بازدید : 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آموزش اطفای حریق در23 مرکز تحت پوشش مرکز بهداشت شرق/486 نفرآموزش دیدند

مهندس محمدی کارشناس مدیریت خطر بلایای معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر این نکته که 75درصد از آتش سوزی ها قابل پیش بینی و پیشگیری هستند، گفت: جهت کاهش خطرات جانی و مالی در کارکنان و شهروندان، مرکز بهداشت شرق تهران، با همکاری و نظارت معاونت امور بهداشتی اقدام به برگزاری جلسات آموزشی اطفای حریق در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش خود کرد.

مهندس محمدی کارشناس مدیریت خطر بلایای معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر این نکته که 75درصد از آتش سوزی ها قابل پیش بینی و پیشگیری هستند، گفت: جهت کاهش خطرات جانی و مالی در کارکنان و شهروندان، مرکز بهداشت شرق تهران، با همکاری و نظارت معاونت امور بهداشتی اقدام به برگزاری جلسات آموزشی اطفای حریق در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش خود کرد. 
محمدی افزود: جلسات آموزش اطفای حریق در 23 مرکز تحت پوشش مرکز بهداشت شرق، با حضور 312 نفر از کارکنان و 174 نفر مراجعه کننده برگزار شد و طی آن شرکت کنندگان با مباحثی از قبیل مثلث حریق، طبقه بندی انواع آتش، نحوه گسترش آتش در منازل، قوانین اطفاء حریق، نکات ایمنی در خصوی کپسول های گاز مایع، انواع خاموش کننده ها و شناسایی قسمت های مختلف یک خاموش کننده و نحوه استفاده از آن آشنا شدند. همچنین جهت ارتقای آمادگی پرسنل شرکت کننده، آموزش عملی اطفاء حریق آموزش داده شد.
کارشناس مدیریت خطر بلایای معاونت امور بهداشتی درخصوص چگونگی عقد تفاهم نامه جهت آموزش کارکنان و مراجعین مراکز خدمات جامع سلامت گفت: جلسات آموزشی مذکور طی تفاهم نامه ایی که در ابتدای تیر ماه سال جاری بین ایستگاه‌های آتش نشانی و مراکز خدمات جامع سلامت منعقد شده بود، برگزار شد. 
وی افزود: بر اساس پیگیری های انجام شده کارشناسان مدیریت خطر بلایای ستاد معاونت امور بهداشتی و مرکز بهداشت شرق و همچنین هماهنگی‌های به عمل آمده توسط رابطین این برنامه در مراکز خدمات جامع سلامت، تفاهم نامه مذکور منعقد شد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 49503
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.