آموزش مواجهه با شرایط بحرانی/ مانورآتش نشانی دربیمارستان امام حسین (ع) برپا شد
مانور آتش نشانی که از الزامات اعتباربخشی ملی واحد آتش نشانی و مدیریت بحران بیمارستانی می باشد، 21 تیرماه در بیمارستان امام حسین (ع) برگزار شد.
مانور آتش نشانی که از الزامات اعتباربخشی ملی واحد آتش نشانی و مدیریت بحران بیمارستانی می باشد، 21 تیرماه در بیمارستان امام حسین (ع) برگزار شد.
ایجاد حجم گسترده آتش، زمان پیشروی آتش سوزی، نحوه اطفای حریق های وسیع که به تجربه افراد و نحوه برخورد با شرایط بحرانی ناشی از آتش سوزی مربوط می شود، به عنوان سرفصل های مهم عملیات اطفاء توسط ایستگاه مستقر در بیمارستان اجرا شد.
در این مانور به دلیل حضور ایستگاه با تجهیزات کامل در بیمارستان، پرسنل شاهد فرایندهایی بودند که تاکنون کمتر با آن مواجه شده بودند.
شایان ذکر است درپایان مانور، کارشناسان واحد عملیات ایستگاه های آتش نشانی درخصوص مواجهه با شرایط بحرانی، طریقه استفاده صحیح از کپسول خاموش کننده، حفظ خونسردی و نحوه اطفای حریق بطور حرفه ای، نکات لازم را ارائه کردند.