اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/06/20 - 18:14
  • بازدید : 662
  • تعداد بازدید : 108
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارزیابی اجرای برنامه «موربیدیتی» در معاونت درمان

جلسه رفع مشکلات اجرای برنامه «موربیدیتی» باحضور 27 نفر از رابطین مادر پرخطر بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه، روز دوشنبه 13شهریورماه در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

جلسه رفع مشکلات اجرای برنامه «موربیدیتی» باحضور 27 نفر از رابطین مادر پرخطر بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه، روز دوشنبه 13شهریورماه در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
با اجرای برنامه ارزیابی کیفیت مراقبت ها در عوارض شدید بارداری و زایمان (موربیدیتی) در سطح دانشگاه، دومین جلسه رفع مشکلات اجرای برنامه توسط اداره مامایی تشکیل شد. 
در ابتدا عقیقی مسئول اداره مامائی درمورد اهمیت برنامه موربیدیتی و کاهش مرگ مادر باردار، پیگیری مادر پرخطر و توجه به نامه های ارسالی در راستای برنامه مذکور مطالبی را بیان کرد. 
درادامه روند اجرای برنامه و تفاوت های راهنماهای بالینی با پروتکل آموزش مورد بررسی قرارگرفت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 51306
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.