اخبار

  • تاریخ انتشار : 1395/12/18 - 15:48
  • بازدید : 345
  • تعداد بازدید : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها در نشست شورای آموزشی

نشست شورای معاونان آموزشی مراکز آموزشی دانشگاه باحضور دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، مشاوران، مدیران معاونت آموزشی و معاونان آموزشی مراکز تابعه، روز یکشنبه 15 اسفند ماه در اتاق شورای معاونت آموزشی برگزار شد.

نشست شورای معاونان آموزشی مراکز آموزشی دانشگاه باحضور دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، مشاوران، مدیران معاونت آموزشی و معاونان آموزشی مراکز تابعه، روز یکشنبه 15 اسفند ماه در اتاق شورای معاونت آموزشی برگزار شد. 
در ابتدای جلسه دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه درخصوص تحقق استانداردهای اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان ها گفت: سنجه های ارزشیابی و اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سال 94 به دانشگاه ها ابلاغ شد. دراین راستا درگام اول بعد از ایجاد گفتمان در سطح دانشگاه و تاکید بر ضرورت پرداختن به موضوع، خود ارزیابی اولیه توسط مرکز آموزشی تا پایان سال 94 صورت گرفت. درگام دوم نیز که از ابتدای سال 95 آغاز شد، مسوولیت اجرایی و پیگیری اعتبار بخشی بیمارستان های آموزشی به دانشکده پزشکی واگذار شد. 
معاون آموزشی دانشگاه افزود: دانشکده پزشکی نیز با مرکزیتEDO با تشکیل تیم بازدید، از مراکز آموزشی بازدید کرده و بازخوردهای لازم جهت تهیه مستندات و تکمیل سامانه اعتبار بخشی بیمارستان های آموزشی ارایه شد. 
در ادامه نشست شورای معاونان آموزشی دانشگاه، گزارشی از سامانه اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی به اطلاع معاونان آموزشی رسید و مقرر شد مراکز آموزشی ظرف مدت مشخص نسبت به تکمیل و بارگذاری اطلاعات در سامانه مربوطه اقدام کنند. 
لازم به ذکر است در نشست مذکور، آیین نامه اعتباربخشی که توسطEDO دانشکده پزشکی تدوین شده بود، به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و مقرر گردید معاونان آموزشی ضمن مطالعه دقیق آیین نامه پیشنهادی، نظرات خود را جهت بهبود آیین نامه ها، ظرف مدت یک هفته اعلام کنند. 
درپایان نشست نیز دکتر صدوقی ضمن تقدیر از دکتر علیرضایی و دکتر لاهیجی در مدت تصدی معاونت های آموزشی مراکز پزشکی شهید مدرس و مهدیه؛  به دکتر زهرا انصاری اول و دکتر شهرزاد زاده مدرس (معاونان آموزشی جدید مراکز مذکور) خیرمقدم گفت و لوح تقدیری را به رسم یادبود و تقدیر از زحمات یکساله معاونان آموزشی مراکز، به آنها اهدا کرد. 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 43817
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.