اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/04/27 - 14:07
  • بازدید : 886
  • تعداد بازدید : 93
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارزیابی سنجه های اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان امام حسین (ع)

در راستای پیاده سازی اعتباربخشی آموزشی در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه ها، روز شنبه 17تیرماه ارزیابان مربوطه در مرکز پزشکی امام حسین (ع) حضور یافتند و درنشستی به همین منظور با مسوولان آموزشی وکارشناسان مربوطه گفت و گو کردند.

در راستای  پیاده سازی اعتباربخشی آموزشی در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه ها، روز شنبه 17تیرماه ارزیابان مربوطه در مرکز پزشکی امام حسین (ع) حضور یافتند و درنشستی به همین منظور با مسوولان آموزشی وکارشناسان مربوطه گفت و گو کردند.
این نشست باحضور دکتر آل بویه و دکتر نوحه سرا از گروه ارزیابی و تیم معاونت آموزشی بیمارستان متشکل از دکترحقیقی معاون آموزش، دکتر علوی مقدم سرپرست دفتر توسعه پژوهش های بالینی، دکتر صفرپور مسئول دفتر توسعه، دکتر شهریاری دبیرکمیته ارزیابی و نظارت، جعفری مدیر آموزش، نشاطی مسئول کتابخانه و کارشناسان آموزش برگزار شد.
همچنین در این بازدید علاوه بر رویت اقدامات انجام شده درخصوص سنجه های اعتباربخشی و مستندات مربوطه، از بخش های عفونی، داخلی، زنان، اورژانس، درمانگاه ها، کتابخانه و پاویون های مرکز نیز بازدید به عمل آمد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 49009
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.