از اساتید منتخب مرکز پزشکی امام حسین (ع) در روز پزشک تجلیل شد
به مناسبت سالروز ولادت حکیم شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، مراسم جشنی با حضور بیش از صد و پنجاه نفر از پزشکان و همکاران بیمارستان امام حسین (ع) روز چهارشنبه یکم شهریورماه در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد.
به مناسبت سالروز ولادت حکیم شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، مراسم جشنی با حضور بیش از صد و پنجاه نفر از پزشکان و همکاران بیمارستان امام حسین (ع) روز چهارشنبه یکم شهریورماه در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد.
در این مراسم دکتر کریمان رئیس مرکز پزشکی امام حسین (ع) درسخنانی ضمن معرفی پروژه های درحال انجام مرکز، روز پزشک را به خانواده بزرگ بهداشت و درمان تبریک گفت و از خداوند متعال برای آنان سلامتی و کامیابی را خواستار شد.
در بخش دیگری از مراسم مذکور نیز با اهدای هدایایی از اساتید منتخب، اساتید بازنشسته و رزیدنت های برگزیده تقدیر و تشکر بعمل آمد.