استاد بازنشسته دانشگاه دار فانی را وداع گفت
دکتر محمود متین، عضو هیئت علمی و استاد بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، 4 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.
دکتر محمود متین، عضو هیئت علمی و استاد بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، 4 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.
دکتر محمود متین متولد 1308 در شهر همدان بود. وی پس از اخد مدرک دکترای عمومی، دوره تخصص را در رشته زنان و زایمان گذراند.
این متخصص، در سال 1353 با سمت استادیاری عضو هیئت علمی دانشگاه شد.
وی از سال 1358 تا سال 1369، مدیریت گروه زنان و مامایی دانشکده پزشکی شهید بهشتی را بر عهده گرفت و در سال 1380 از این دانشگاه بازنشست شد.
بخش زنان و زایمان بیمارستان طالقانی به همت دکتر متین در سال 1360 راه اندازی شد. وی همچنین تا سال 1380 در سمت رییس این بخش فعالیت می کرد.
دکتر محمود متین در طول فعالیت پزشکی خود، اقدامات درمانی و آموزشی فراوانی انجام داد و نقش به سزایی در توسعه زیرساخت های نظام سلامت داشت.
وی سرانجام 4 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این ضایعه غمناک را به خانواده محترم دکتر متین و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض می کند.