اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/04/18 - 11:39
  • بازدید : 830
  • تعداد بازدید : 78
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

استاندار تهران از خدمات کمپ بهداشتی درمانی دشت لار بازدید کرد

مهندس هاشمی استاندار تهران و رئیس شورای عشایری به همراهی مهندس صافی، دکتر ناصری نیا رئیس شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و هیات همراه، روز جمعه 16 تیرماه از کمپ بهداشتی درمانی دشت لار بازدید کرد.

مهندس هاشمی استاندار تهران و رئیس شورای عشایری به همراهی مهندس صافی، دکتر ناصری نیا رئیس شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و هیات همراه، روز جمعه 16 تیرماه از کمپ بهداشتی درمانی دشت لار بازدید کرد.
در این بازدید ضمن برگزاری جلسه شورای عشایر، خدمات ارائه شده توسط پزشک و مراقب سلامت مورد بررسی قرار گرفته و با عشایر نیز صحبت شد و استاندار تهران از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.
گفتنی است همه ساله شبکه بهداشت و درمان شمیرانات با اعزام گروه های دونفره پزشک و پیراپزشک به عشایر کوچ کننده دشت لار ارائه خدمت می کند. این خدمات شامل: ویزیت پزشکی، تزریقات و پانسمان، اعزام موارد اورژانس توسط دستگاه آمبولانس مستقر در منطقه، خدمات بهداشت خانواده،  مراقبت های دوران  بارداری، معاینات مامایی و خدمات دارویی می باشد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 48568
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.