اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص نوبت دهی هوشمند واکسیناسیون برای گروه سنی بالای 70 سال
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای نحوه اجرای نوبتدهی هوشمند واکسیناسیون برای گروه سنی بالای 70 سال را اعلام کرد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای جزییات و نحوه اجرای نوبتدهی هوشمند واکسیناسیون برای گروه سنی بالای 70 سال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از وبدا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
به اطلاع هموطنان گرامی متولد ۱۳۳۰ به قبل ( گروه سنی ۷۰ سال به بالا) می رساند، دریافت نوبت واکسن کرونا از تاریخ شنبه اول خرداد 1400 مستلزم ثبت نام در سامانه salamat.gov.irخواهد بود.
همه افراد ثبتنام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اعلام میشود.
حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط بر اساس پیامک نوبتدهی است و مراکز واکسیناسیون از پذیرش افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند معذور خواهند بود.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع