اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/09 - 16:36
  • بازدید : 1001
  • تعداد بازدید : 59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اولین جلسه کمیته بین رشته ای دستگاه ایمنی و لنفاوی برگزار شد

اولین جلسه کمیته بین رشته ای دستگاه ایمنی و لنفاوی با حضور نمایندگان گروه های ایمونولوژی، میکروب و ویروس شناسی، قارچ و انگل شناسی، آناتومی و بافت شناسی، فارماکولوژی و نمایندگان گروه اطفال، روز دوشنبه اول خردادماه در اتاق شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.

اولین جلسه کمیته بین رشته ای دستگاه ایمنی و لنفاوی با حضور نمایندگان گروه های ایمونولوژی، میکروب و ویروس شناسی، قارچ و انگل شناسی، آناتومی و بافت شناسی، فارماکولوژی و نمایندگان گروه اطفال، روز دوشنبه اول خردادماه در اتاق شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.
در این جلسه درخصوص اهمیت و لزوم آموزش دستگاه ایمنی برای دانشجویان پزشکی عمومی بحث و گفتگو شد و در ادامه در رابطه با تعیین محتوای درسنامه  دستگاه ایمنی و لنفاوی تبادل نظر شد. 
کارگاه پرسپتورشیپ نیز توسط واحد EDO دانشکده (دکتر رضا زندی) در همان روز برای جمع کثیری از اساتید گروه های مختلف بالینی درسالن حکیم سید اسماعیل جرجانی برگزار شد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 47125
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.