اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/09/06 - 11:07
  • بازدید : 128
  • تعداد بازدید : 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین نشست راهبردی ارتقای خدمات بیمارستانی در شهرستان های تابعه دانشگاه برگزار شد

اولین نشست راهبردی ارتقای سطح خدمات بیمارستانی در شهرستان های تابعه دانشگاه با هدف بهبود خدمت رسانی به مردم در معاونت درمان تشکیل شد.

 اولین نشست راهبردی ارتقای سطح خدمات بیمارستانی در شهرستان های تابعه دانشگاه با هدف بهبود خدمت رسانی به مردم در معاونت درمان تشکیل شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از معاونت درمان ، دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه در این نشست ضمن بیان سخنانی بر لزوم تدوین یک برنامه عملیاتی کوتاه مدت با هدف بهبود شرایط خدمت رسانی متناسب با نیازهای بومی منطقه تاکید کرد.

 

وی تدوین یک برنامه استراتژیک را با مشارکت تمامی بیمارستان های درمانی مورد تاکید قرار داد و از بهبود ارائه خدمات بیمارستانی در شهرستان های تابعه دانشگاه به عنوان یک اولویت در تصمیم گیری های دانشگاه یاد کرد.

 

 

 

در ادامه نشست درخصوص بازبینی فرایندهای خدمت رسانی، نحوه رعایت استانداردهای خدمت رسانی و تسهیل امور اجرایی بحث و بررسی صورت گرفت.

 

 

معاونان و مشاور معاون درمان نیز در این نشست تدوین یک برنامه عملیاتی راهبردی را زمینه ساز تبیین سند چشم انداز دقیقی در راستای ارتقای خدمات بیمارستانی عنوان کردند که می تواند مدیریت مجموعه های بیمارستانی را به سمت مدیریت هدفمند هدایت کند.

 

 

 

همچنین موضوع شناسایی دقیق آسیب ها، فرصت ها و راهکارهای رفع موانع در تحقق اهداف با مشارکت و همفکری منطقه ای به عنوان یک راهبرد عملی در تدوین این سند چشم انداز در دستور کار قرار گرفت.

 

 براساس این گزارش در نشستمذکور دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه، معاونان فنی و اجرایی و مشاور عالی معاونت درمان دانشگاه و روسای هشت بیمارستان تابعه دانشگاه حضور داشتند.

 

 انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 110559
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.