بازدید رئیس دانشکده پزشکی از جشنواره خیریه مهر بهشتی
دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه تنی چند از معاونان و مسئولان دانشکده، دوشنبه 27 فروردین ماه از جشنواره خیریه مهر بهشتی بازدید کرد.
دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه تنی چند از معاونان و مسئولان دانشکده، دوشنبه 27 فروردین ماه از جشنواره خیریه مهر بهشتی بازدید کرد.
این جشنواره توسط انجمن اسلامی دانشجویان پزشکی دانشگاه در دانشکده پزشکی برپا شد و هدف از برپایی آن حمایت از بیماران نیازمند در تامین داروهای حیاتی و کمک رسانی به آنان بود.
انواع شیرینی، شورینی و خوراکی های محلی، محصولاتی بود که در جشنواره ارائه و با استقبال چشمگیر دانشجویان همراه شد.