اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/02/04 - 10:46
  • بازدید : 327
  • تعداد بازدید : 84
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید رئیس دانشکده پزشکی از جشنواره خیریه مهر بهشتی

دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه تنی چند از معاونان و مسئولان دانشکده، دوشنبه 27 فروردین ماه از جشنواره خیریه مهر بهشتی بازدید کرد.

دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه تنی چند از معاونان و مسئولان دانشکده، دوشنبه 27 فروردین ماه از جشنواره خیریه مهر بهشتی بازدید کرد.
این جشنواره توسط انجمن اسلامی دانشجویان پزشکی دانشگاه در دانشکده پزشکی برپا شد و هدف از برپایی آن حمایت از بیماران نیازمند در تامین داروهای حیاتی و کمک رسانی به آنان بود.

انواع شیرینی، شورینی و خوراکی های محلی، محصولاتی بود که در جشنواره ارائه و با استقبال چشمگیر دانشجویان همراه شد.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 60891
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.