بازدید نمایندگان وزارت بهداشت از مراکز خدمات جامع سلامت شرق تهران
نمایندگان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از روند خدمت رسانی در مراکز خدمات جامع سلامت شرق تهران بازدید کردند.
نمایندگان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از روند خدمت رسانی در مراکز خدمات جامع سلامت شرق تهران بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز بهداشت شرق تهران، در ابتدای این بازدید نشستی با حضور هیئت نمایندگان وزارت بهداشت، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه، رییس مرکز بهداشت شرق و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان و کارشناسان تشکیل شد.

در ابتدای این نشست که در ستاد مرکز بهداشت شرق برگزار شد، دکتر فریدونفر رییس مرکز با اشاره به موقعیت استقرار این مرکز در تهران به ارایه گزارش کاملی در خصوص عملکرد این مرکز پرداخت.
در ادامه هیئت مذکور از مراکز خدمات جامع سلامت خواجه نوری، شهید جعفری، غیاثی و پایگاه برون سپار آبشار بازدید کرده و از نزدیک با نحوه خدمت رسانی به مراجعان آشنا شدند.
در حین بازدید کارشناس برنامه ریزی مرکز بهداشت شرق ضمن ارایه گزارشی به بیان توضیح درخصوص خصوص روند ارایه خدمت در این مراکز پرداخت.
نمایندگان وزارت بهداشت در خاتمه بازدید مذکور ضمن تقدیر از زحمات کارکنان مرکز بهداشت شرق از عملکرد این مرکز ابراز رضایت کرده و به منظور ارایه خدمات با کیفیت و کمیت بالاتر به همشهریان پیشنهادها و راهکارهایی را مطرح کردند.

انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع