اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/04/30 - 12:47
  • بازدید : 783
  • تعداد بازدید : 73
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید کارشناسان نظارت و ارزشیابی معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان مسیح دانشوری

کارشناسان اداره نظارت و ارزشیابی معاونت درمان دانشگاه شنبه 29 تیرماه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری بازدید کرد.

کارشناسان اداره نظارت و ارزشیابی معاونت درمان دانشگاه شنبه 29 تیرماه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مسیح دانشوری، این بازدید در راستای بررسی تطابق عملکرد کارکنان  این مرکز با استانداردهای اعتباربخشی و ابلاغی وزارت بهداشت انجام پذیرفت.

در بازدید مذکور کارشناسان معاونت درمان دانشگاه ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مرکز به ارزیابی میزان تطابق عملکرد پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان با استانداردهای اعتباربخشی  ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت پرداختند.

براساس این گزارش در این برنامه بخشهای پذیرش، درمانگاه ها، دندانپزشکی، اورژانس، آی سی یو اورژانس، اورژانس اطفال، اسپیرومتری، نمونه گیری سرپایی آزمایشگاه، رادیولوژی، پت اسکن، سی تی اسکن، ادیومتری، آنژیوگرافی، برونکوسکوپی، ای سی یو جراحی، آزمایشگاه، طب انتقال خون، سی سی یو 1، جراحی توراکس  مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/

  

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 80868
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.