اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/09/10 - 08:59
  • بازدید : 198
  • تعداد بازدید : 198
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری كمسيون فني و قانوني موسسات توليدي در معاونت غذا و دارو

سیصد و نهمین كمسيون فني و قانوني موسسات توليدي مواد غذايي ،آشاميدني،آرايشي و بهداشتي تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر جمشید سلام زاده معاون غذا و داروی دانشگاه برگزار شد.

  

سیصد و نهمین كمسيون فني و قانوني موسسات توليدي مواد غذايي ،آشاميدني،آرايشي و بهداشتي تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر جمشید سلام زاده معاون غذا و داروی دانشگاه برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل معاونت غذا و دارو، در این کمیسیون فنی و قانونی پرونده 47 موسسه توليدي مواد غذايي ،آشاميدني،آرايشي و بهداشتي تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این کمیسیون دكتر ندا رونده مدير نظارت و ارزیابي فرآورده هاي خوراكي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي، دکتر عطا اله شکوری سرپرست آزمايشگاه كنترل غذا و دارو، مهندس نسيم صالح كارشناس تخصصي مواد غذايي، آشاميدني و دكتر هدايت حسيني عضو هيئت علمي دانشكده تغذيه و صنايع غذايي، دکتر محمد مهدی پارساپور نماینده صنعت و مهندس هاشم علوي نماينده جامعه مسئولان فني حضور داشتند.

 

در کمیسیون مذکور پرونده های مطرح شده مورد بحث و تبادل نظر توسط اعضا قرار گرفت و پس از بررسی های لازم  تصمیماتی نیز  اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 110752
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.