برگزاری كمسيون فني و قانوني موسسات توليدي در معاونت غذا و دارو
سیصد و نهمین كمسيون فني و قانوني موسسات توليدي مواد غذايي ،آشاميدني،آرايشي و بهداشتي تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر جمشید سلام زاده معاون غذا و داروی دانشگاه برگزار شد.
سیصد و نهمین كمسيون فني و قانوني موسسات توليدي مواد غذايي ،آشاميدني،آرايشي و بهداشتي تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر جمشید سلام زاده معاون غذا و داروی دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل معاونت غذا و دارو، در این کمیسیون فنی و قانونی پرونده 47 موسسه توليدي مواد غذايي ،آشاميدني،آرايشي و بهداشتي تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي مورد بررسی قرار گرفت.

در این کمیسیون دكتر ندا رونده مدير نظارت و ارزیابي فرآورده هاي خوراكي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي، دکتر عطا اله شکوری سرپرست آزمايشگاه كنترل غذا و دارو، مهندس نسيم صالح كارشناس تخصصي مواد غذايي، آشاميدني و دكتر هدايت حسيني عضو هيئت علمي دانشكده تغذيه و صنايع غذايي، دکتر محمد مهدی پارساپور نماینده صنعت و مهندس هاشم علوي نماينده جامعه مسئولان فني حضور داشتند.
در کمیسیون مذکور پرونده های مطرح شده مورد بحث و تبادل نظر توسط اعضا قرار گرفت و پس از بررسی های لازم تصمیماتی نیز اتخاذ شد.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع