برگزاری مراسم معنوی شب های قدر در بیمارستان شهدای تجریش
مراسم شب قدر همزمان با فرار رسیدن ایام شهادت امیرالمومنین(ع) و شبهای قدردر بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد.
مراسم شب قدر همزمان با فرار رسیدن ایام شهادت امیرالمومنین(ع) و شبهای قدردر بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، شامگاه یکشنبه پنجم خردادماه مصادف با شب 21 ماه رمضان و شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع)مراسم معنوی شب قدر دربیمارستان شهدای تجریش برگزارشد.
هدف از برگزاری مراسم مذکور که به همت واحد مددکاری دربخش اطفال و با حمایت دکترافجه ای مدیر بیمارستان برگزار شد، جلب حمایت خیرین، تقویت روحیه و امید بیماران در مواجهه با بیماری، افزایش امید و معنویت در بیماران مبتلا به سرطان و همراهانشان برای ایمان به آینده بدون بیماری بود.
این مراسم معنوی مشتمل بر برنامه های متنوعی بود که از آن جمله می توان به سخنرانی مذهبی، مراسم افطاری، دعای جوشن کبیر و اهدای جوایز به کودکان مبتلا به سرطان بخش هماتولوژی بیمارستان اشاره کرد.
انتهای پیام/