اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/03 - 09:27
  • بازدید : 171
  • تعداد بازدید : 170
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع بر اهمیت فعالیت های پژوهش محور در پیشبرد اهداف دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در جلسه شورای پژوهشی این حوزه بر اهمیت والای فعالیت های پژوهشی در پیشبرد اهداف دانشگاه تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در جلسه شورای پژوهشی این حوزه بر اهمیت والای فعالیت های پژوهشی در پیشبرد اهداف دانشگاه تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت توسعه مدیریت و منابع، در این نشست دکتر خدادوست با اشاره به اهمیت والای فعالیت های پژوهشی در پیشبرد اهداف دانشگاه گفت: همواره فعالیت های پژوهش محور به سرانجامی نیک می رسند. این نوع فعالیت ها در خور دانشگاه هستند و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور برای تمام فعالیت ها یک پیوست پژوهشی تعریف شود.

وی ضمن استقبال از طرح های پژوهشی حوزه معاونت خاطرنشان کرد: برای تمام پژوهش ها در صدد هستیم پس از اخذ مجوز کمیته اخلاق، با رعایت حفظ حقوق مادی و معنوی برای این معاونت، داده ها با توجه به اهداف پژوهشی در اختیار مجری طرح قرار گیرد.

 

براساس این گزارش شورای پژوهشی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به صورت دوره ای به منظور  تصمیم گیری درخصوص طرح های پژوهشی این حوزه تشکیل جلسه می دهد.

 

این جلسه شورای پژوهشی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با حضور دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر سعید غلام زاده مشاور اجرایی معاونت و سایر اعضا برگزار شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 109329
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.