تداوم توسعه درمان در دماوند/ بهره برداری از 12 مانیتورینگ و دستگاه ثبت نوار مغزی
به همت یکی از خیرین سلامت شهرستان دماوند و با پیگیری تیم مدیریتی بیمارستان، تعداد 12 دستگاه مانیتور بالین بیمار در بخشهای سی سی یو، اورژانس، زنان، اطفال و اتاق عمل بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند جهت افزایش کیفیت خدمات درمانی به بیماران به ارزش تقریبی120میلیون تومان از بهترین برندهای مدل و برند داخلی خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به همت یکی از خیرین سلامت شهرستان دماوند و با پیگیری تیم مدیریتی بیمارستان، تعداد 12 دستگاه مانیتور بالین بیمار در بخشهای سی سی یو، اورژانس، زنان، اطفال و اتاق عمل بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند جهت افزایش کیفیت خدمات درمانی به بیماران به ارزش تقریبی120میلیون تومان از بهترین برندهای مدل و برند داخلی خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفت.
مهندس حسینی مسؤول تجهیزات پزشکی بیمارستان سوم شهرستان دماوند در مورد کاربرد این دستگاه پزشکی گفت: این مانیتورینگها جهت نظارت، نمایش، بازنگری، ذخیره، آلارم چندگانه پارامترهای فیزیولوژیکی ازجمله ثبت نوار قلب (ECG)، آنالیز آریتمی، ضربان قلب (HR)، سرعت تنفس (RR)، دمای بدن (Temp)، درصد اشباع اکسیژن
(SpO2)، سرعت ضربان (PR)، فشار خون غیر تهاجمی (NIBP)، فشار خون تهاجمی (IBP)، بهکار میرود. شایان ذکر است نیمی از هزینه خدمات مذکور توسط خیران سلامت پرداخته شده است.
همچنین دستگاه ثبت سیگنال های مغزی (EEG) نیز جهت افزایش خدمات درمانی درمانگاه مغز و اعصاب به مراجعان خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفت. مهندس حسینی مسؤول تجهیزات پزشکی بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان کرد: دستگاه ثبت سیگنال های مغزی (EEG) جهت بررسی فعالیت الکتریکی این عضو به ارزش تقریبی250 میلیون ریال خریداری و بکار گرفته شده که این دستگاه متخصصان مغز و اعصاب را جهت ثبت فعالیت الکتریکی مغز و تشخیص بیماری های مرتبط یاری می دهد.