اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/03/01 - 12:45
  • بازدید : 519
  • تعداد بازدید : 515
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست هیئت رئیسه دانشگاه صورت گرفت؛

تقدیر از تیم والیبال حراست برای نایب قهرمانی در جشنواره فرهنگی ورزشی

در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از تیم والیبال کارکنان حراست دانشگاه برای کسب عنوان نایب قهرمانی در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی حراست دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امروز دوشنبه، دکتر علیرضا زالی ضمن تبریک آغاز دهه کرامت  و گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر، کسب این مقام توسط تیم والیبال حراست دانشگاه را موفقیتی چشمگیر دانست و گفت: با درخشش اعضای این تیم، توفیق فراوانی نصیب دانشگاه شد.

وی خواستار حفظ روحیه و انگیزه اعضای این تیم برای کسب موفقیت‌های بیشتر شد و گفت: خوشبختانه یکی از محورهایی که دکتر ناصر خرمی، مدیر حراست دانشگاه در طول این سالها سرلوحه کار خود قرار داده‌است، توجه به آمادگی جسمانی و ترویج فعالیت‌های ورزشی به عنوان یکی از ابزارهای تقویت وضعیت جسمی و روحی فعالان این حوزه بوده‌ است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت سلامت جسمی و شادابی روحی کارکنان حوزه حراست، گفت: بخش عمده ای از این مهم، با ممارست در فعالیت‌های ورزشی محقق می‌شود که خوشبختانه این موضوع مورد توجه قرار دارد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تیم والیبال کارکنان حراست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در رقابت‌هایی که بین  10 تیم علوم پزشکی از جمله گلستان، بندرعباس، البرز، ارومیه، نیشابور، اهواز، شهرکرد و جیرفت برگزار شد عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7703م.ر

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 126902
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.