تقدیر از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رویداد «کرونا روایت»
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توسط سازمان نظام پزشکی کشور در رویداد «کرونا روایت» مورد تقدیر قرار گرفت.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توسط سازمان نظام پزشکی کشور در رویداد «کرونا روایت» مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امروز دوشنبه 25 اسفندماه در آیین اختتامیه رویداد کرونا روایت که به همت سازمان نظام پزشکی کشور برگزار شد، مجموعه آثار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش «کرونا به روایت آموزش همگانی» مورد تقدیر قرار گرفت.

رویداد ملی کرونا روایت در ده شاخه طراحی و اجرا شد و با جمع آوری بیش از7 هزار اثر ارسالی در این حوزه ها ده کتاب از آثار منتخب به چاپ رسید که این اقدام نقش مهمی درمستندسازی تاریخ کرونا و اتفاقات مربوط به آن داشته است.

این مراسم با حضور دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، دکتر پیروز حناچی شهردار تهران، مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران برگزار شد.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر