اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/06/15 - 09:31
  • بازدید : 151
  • تعداد بازدید : 150
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر وزیر ارشاد از همكاري مرکز بهداشت شمال در واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات مرکز بهداشت شمال تهران در راستای واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت قدردانی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات مرکز بهداشت شمال تهران در راستای واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت قدردانی کرد.


به گزراش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز بهداشت شمال، دکتر  محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد در مراسمی با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای همکاران مرکز بهداشت شمال در راستای تحقق اجرای طرح واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت تقدیر کرد.

در این مراسم که با حضور دکتر اسماعیلی وزیر ارشاد و دکتر حسینی معاون هنری این وزارتخانه در خانه هنرمندان برگزار شد، وزیر ارشاد ضمن بیان سخنانی ایثار و زحمات مدافعان سلامت در دوران پاندمی کرونا را غیر قابل وصف و ستودنی برشمرد .

 

وزیر ارشاد در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات کادر بهداشت و درمان کشور  با اهدای لوح تقدیر از عرفان ولی مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت شمال تهران به نمایندگی از  دکتر محمدی نیا رییس مرکز بهداشت شمال تهران و کارکنان این مجموعه در راستای اجرای طرح واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 107806
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.