اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/05/09 - 17:17
  • بازدید : 703
  • تعداد بازدید : 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

توانمندسازی کارشناسان بهداشت محیط درخصوص استفاده از تجهیزات کنترل بهداشتی مواد غذایی

کارگاه "راه اندازی و بهره ¬برداری از تجهیزات کنترل بهداشتی مواد غذایی" توسط واحد بهداشت محیط معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

کارگاه "راه اندازی و بهره ¬برداری از تجهیزات کنترل بهداشتی مواد غذایی" توسط واحد بهداشت محیط معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
در این کارگاه که باحضور کلیه کارشناسان ستادی مراکز و شبکه های تحت پوشش با هدف توانمند سازی نیروها در زمینه استفاده از تجهیزات پرتابل کنترل مواد غذایی در سطح عرضه برگزار شد، درخصوص نحوه راه اندازی، کالیبراسیون و شرایط نگهداری دستگاه هایی از قبیل اندازه گیری TPM، نمک، pH، آفلاتوکسین، بار آلودگی سطوح و ... آموزش های لازم ارایه شد. 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 49511
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.