توانمندسازی کارشناسان بهداشت محیط درخصوص استفاده از تجهیزات کنترل بهداشتی مواد غذایی
کارگاه "راه اندازی و بهره ¬برداری از تجهیزات کنترل بهداشتی مواد غذایی" توسط واحد بهداشت محیط معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
کارگاه "راه اندازی و بهره ¬برداری از تجهیزات کنترل بهداشتی مواد غذایی" توسط واحد بهداشت محیط معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
در این کارگاه که باحضور کلیه کارشناسان ستادی مراکز و شبکه های تحت پوشش با هدف توانمند سازی نیروها در زمینه استفاده از تجهیزات پرتابل کنترل مواد غذایی در سطح عرضه برگزار شد، درخصوص نحوه راه اندازی، کالیبراسیون و شرایط نگهداری دستگاه هایی از قبیل اندازه گیری TPM، نمک، pH، آفلاتوکسین، بار آلودگی سطوح و ... آموزش های لازم ارایه شد.