ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری غیرحضوری انجام میشود
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعلام کرد ثبت نام تمامی پذیرفتهشدگان کنکور سراسری سال تحصیلی 1401-1402 به صورت مجازی انجام می شود.
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعلام کرد ثبت نام تمامی پذیرفتهشدگان کنکور سراسری سال تحصیلی 1401-1402 به صورت مجازی انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر عبدالصمد طباطبایی نژاد مدیر امور آموزشی دانشگاه ضمن تبریک به پذیرفتهشدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1401-1402 گفت: ثبت نام تمام پذیرفتهشدگان اعم از ورودی نیمسال اول و دوم غیرحضوری و به صورت مجازی از طریق سامانه http://medical.sbmu.ac.ir انجام میشود.

به گفته مدیر امور آموزش دانشگاه تاریخ ثبت نام غیرحضوری و مراحل آن متعاقبا در اطلاعیه های بعدی در سایت معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی http://education.sbmu.ac.ir اعلام میشود.
انتهای پیام /
کدخبرنگار: 7700 س.ع