جلسه آموزشی گروه رادیولوژی دانشگاه دربیمارستان شهدای تجریش تشکیل شد
اولین جلسه آموزشی گراند راند گروه رادیولوژی در سال تحصیلی جاری، سوم آبان ماه در بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد.
اولین جلسه آموزشی گراند راند گروه رادیولوژی در سال تحصیلی جاری، سوم آبان ماه در بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد.
گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تربیت 120 دستیار در 9 مرکز به فعالیت آموزشی پرداخته و براساس برنامه آموزشی گروه در طول سال جلسات گراند راند ماهیانه برگزار می شود.
در این جلسه که باحضور اساتید و دستیاران از مراکز مختلف برگزار شد؛ موارد جالب و آموزشی از بیمارستان ها مطرح شد و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.