اخبار

  • تاریخ انتشار : 1395/08/03 - 16:21
  • بازدید : 270
  • تعداد بازدید : 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هماهنگی کارگروه اجرایی بسته های تحول و نوآوری آموزش پزشکی برگزار شد

جلسه هماهنگی کارگروه اجرایی بسته های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی دانشگاه با حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و جمعی از مدیران و مسوولان این معاونت، یکم آبانماه در دفتر معاونت آموزشی تشکیل شد.

 جلسه هماهنگی کارگروه اجرایی بسته های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی دانشگاه با حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و جمعی از مدیران و مسوولان این معاونت، یکم آبانماه در دفتر معاونت آموزشی تشکیل شد. 
در ابتدای جلسه دکتر صدوقی معاون آموزشی ضمن تاکید بر اجرای بسته های تحول و نوآوری آموزش پزشکی، هدف از برگزاری این جلسات را ایجاد هماهنگی بین دبیران کارگروه های بسته های تحول در دانشگاه دانست.
در این جلسه با ابلاغ دکتر صدوقی  معاون آموزشی، دکتر ایاد بهادری بعنوان دبیر کارگروه توسعه و ارتقاء زیر ساختهای آموزش علوم پزشکی، دکتر علی دباغ  به عنوان دبیر کارگروه بسته توسعه آموزش مجازی در علوم پزشکی، دکتر فرزاد کیانی به عنوان دبیر کار گروه بسته اعتلای اخلاق حرفه ایی،  دکتر نادر ممتازمنش به عنوان دبیر کارگروه بسته ارتقاء نظام ارزیابی و آزمونهای علوم پزشکی، دکتر شاهین شادنیا به عنوان دبیر کارگروه  بسته آموزش پاسخگو عدالت محور، دکتر حمید رضا راسخ به عنوان دبیر کارگروه  بسته بین الملل سازی آموزش علوم پزشکی و دکتر علیرضا کاظمی به عنوان دبیر کارگروه بسته اعتبار بخشی موسسات و بیمارستانهای آموزشی منصوب شدند.
در  پایان جلسه مقرر شد گزارش اقدامات و برنامه های آتی اجرای بسته های تحول جهت ارائه به وزارت بهداشت و منطقه آمایش ده آماده و ارائه شود
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 37853
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.