مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:
خدمات رفاهی عادلانه، حق همه همکاران است
مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: خدمات رفاهی عادلانه، در دسترس، ارزان و با کیفیت حق همکاران کوشای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تمامی مراکز و بیمارستانهای تابعه است و همه ما باید در این مسیر از تمام توان و ظرفیتها بهره بگیریم.
مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این نشست ضمن تقدیر از ریاست و مدیریت بیمارستان طالقانی بابت برگزاری این نشست، گفت: خدمات رفاهی عادلانه، در دسترس، ارزان و با کیفیت حق همکاران کوشای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تمامی مراکز و بیمارستانهای تابعه است و همه ما باید در این مسیر از تمام توان و ظرفیتها بهره بگیریم.
عادل علیبازی با تشریح خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش های مختلف بیمه تکمیلی، اماکن اقامتی، تسهیلات، خدمات به بازنشستگان، قراردادها و مسکن در بستر سامانه ای افزود: با توجه به پراکندگی مراکز تابعه و بیمارستانهای دانشگاه و کثرت همکاران و محدودیت منابع، برای عدالتمندی توزیع خدمات رفاهی بین همکاران از سامانه « بهشتی پلاس » استفاده کردیم.
وی با اشاره به تاکید ریاست و معاونت توسعه دانشگاه بر ارایه خدمات رفاهی باکیفیت و عادلانه به همکاران ادامه داد: اصرار بر ارایه خدمات رفاهی در سامانه بهشتی پلاس به جهت شفافیت، در دسترس بودن یکسان خدمات برای همه همکاران در تمامی مراکز تابعه دانشگاه، عادلانه بودن و حذف بروکراسیهای زائد اداری است که رضایتمندی همکاران را به دنبال داشته است.
مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با استقبال از برگزاری چنین نشستهایی تصریح کرد: در صورت آمادگی مراکز تابعه دانشگاه و بیمارستانها این مدیریت آمادگی حضور در جمع همکاران و پاسخگویی به دغدغههای رفاهی این عزیزان را دارد.
در ادامه این نشست تعدادی از همکاران بیمارستان طالقانی مسائل و دغدغههای خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر