درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) میزبان مراجعین سالمند
به مناسبت هفته ملی سالمند و تکریم سالمندان، ویزیت رایگان بیماران سالمندان در درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی مرکز پزشکی امام حسین(ع)، 16-10 مهرماه انجام شد.
به مناسبت هفته ملی سالمند و تکریم سالمندان، ویزیت رایگان بیماران سالمندان در درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی مرکز پزشکی امام حسین(ع)، 16-10 مهرماه انجام شد.
گفتنی است بنا به دستور معاونت درمان و دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، در هفته ملی تکریم سالمندان ضمن اطلاع رسانی به بیماران از طریق نصب بنر، پذیرش خارج از نوبت و ویزیت رایگان سالمندان به همت پزشکان و پرسنل مرکز صورت پذیرفت.