اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/02/05 - 09:52
  • بازدید : 362
  • تعداد بازدید : 124
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دغدغه های آموزشی دانشجویان پزشکی بررسی شد

نشست مشترک معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشکده پزشکی با نمایندگان دانشجویان پزشکی درخصوص دغدغه های آموزشی، ارتقای کیفیت آموزش و موضوعات مربوط به امتحانات پره انترنی، 28 فروردین ماه در سالن شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.

نشست مشترک معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشکده پزشکی با نمایندگان دانشجویان پزشکی درخصوص دغدغه های آموزشی، ارتقای کیفیت آموزش و موضوعات مربوط به امتحانات پره انترنی، 28 فروردین ماه در سالن شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.
 
در این نشست دکتر شادنیا قائم مقام معاون آموزشی دانشگاه، دکتر طباطبایی نژاد مدیر امور آموزشی دانشگاه، دکتر شمس معاون آموزشی پزشکی عمومی دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر بیتاژیان مدیر آموزش و دکتر زندی مدیر EDO دانشکده نیز حضور داشتند.
درجلسه مذکور درخصوص مسائلی همچون لزوم اجرایی کردن صحیح طرح ریفرم و برطرف کردن مشکلات آن، انضباط آموزشی و تشکیل گروه های تخصصی برای اجرای ریفرم، اصلاح استانداردهای ارزیابی های آموزشی، برنامه ریزی آموزشی دروهله اول ورود دانشجویان به بیمارستان، لزوم وجود دستورالعملی یکسان برای آموزش در مراکز تابعه، گروه بندی دانشجویان، فشردگی دوره مقدمات فیزیوپاتولوژی و توجه بیشتر به بحث آموزش در مراکز در کنار درمان و پژوهش گفت و گو و تبادل نظر صورت گرفت.
در پایان این نشست راهکارهایی از قبیل تشکیل کمیته های حل مشکل در تمامی مقاطع، توجه به منابع آموزشی در امتحانات پره انترنی از سوی اساتید و دانشجویان، متمایز بودن آموزش برای هرکدام از مقاطع تحصیلی دانشجویان در مراکز، تعامل بیشتر با مراکز مشاوره دانشجویی، برقراری انضباط و پایبندی به قوانین ریفرم، بازنگری برنامه آموزشی و اصلاح آن، وجود برنامه ریزی مدون و منسجم برای آموزش در مراکز تابعه و مشخص شدن حیطه وظایف رزیدنت ها و اینترن ها جهت آموزش دانشجویان پیشنهاد شد.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 60950
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.